یو پی اس لگراند
نوشته شده توسط : admin

یو پی اس لگراند

یو پی اس لگراندیو پی اس لگراند تولید کمپانی لگراند (legrand) که شرکتی فرانسوی واقع در لیموژ فرانسه می باشد. دپارتمان الکتریکال شرکت ریوا تدبیر نمایندگی رسمی محصولات لگراند در ایران است. لگراند انواع مدل های یو پی اس مثل : یو پی اس Niky 1 KVA – یو پی اس Niky 1.5 KVAA – یو پی اس Niky S 2 KVA – یو پی اس Niky S 3 KVA – یو پی اس سری Archimodd – یو پی اس سری Keor T – یو پی اس سری Daker DKK و … را تولید می نماید.

یو پی اس لگراند در فروش محصولات و تجهیزات الکتریکال و شبکه، یکی از شرکت  های پیشتاز جهان محسوب می گردد.

یو پی اس لگراند

در سال ۲۰۱۱، یو پی اس لگراند بزرگترین شرکت دنیا در زمینه کلید و پریز (با داشتن ۲۰ % بازار جهانی) و در زمینه مدیریت کابل از جمله ترانک لگراند (با داشتن ۱۵۵% بازار جهانی) شناخته شد، که ۷۵ درصد از گردش مالی این شرکت را در سطح بین المللی تامین می نمود. شرکت لگراند در چندین کشور، حداقل در یکی از زمینه های فعالیتی خود پیشگام بازار می باشد. بطور مثال لگراند در هند مقام اول را در فروش فیوز مینیاتوری و تابلوهای توزیع و مقام دوم را در فروش کلید و پریز داراست.

گروه لگراند در حال گسترش طیف محصولات خود با بهره گیری از فنآوری های صرفه جویی در انرژی و توسعه پایدار می باشد، و همچنین محصولات جدیدی برای نصب سلول های فتوولتائیک و کنترل روشنایی به تولیدات خود افزوده است.





:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: